Satt fint det där!!!

Seger med 6-0 mot Ljusdalstöserna, efter 0-0 i paus!!!
Inget snack om saken!!! Där fick ni!!!
Själv fick jag hoppa in i halvtid... Spelade 30 minuter och gjorde bra ifrån mig tycker jag!!!
Drabbades av andnöd (lite överdrivet, men ändå...) och skulle helst velat haft syrgas...
Men vi har en lösning på det där för framtiden...
Det blir en droppställning som jag ska släpa runt på!!! Mycket glad

Jag är hur sugen som helst på att kolla läget norrut...
Men jag vet inte om jag är riktigt beredd att höra svaret...???!!!
Jag är lessen, förbannad och besviken javisst... Men jag är ändå inte beredd att höra han säga att han inte vill höra av mig mera...
Egentligen är det väl bättre att veta hur det ligger till istället för att gå omkring som jag och inbilla mig en hel massa saker... Fundering
Men näh, jag ska banne mig stå på mig ett tag till!!!
DU säger att mycket kan hända på 2 dagar...
Men det har då fan inte hänt NÅNTING på 2,5 vecka här!!!
Arg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0