Serieledning!!!

Japp!!! Det blev seger med 4-2 igår!!! Så nu är vi i serieledning!!! Glad med tungan ute
Ny match idag... I värmen!!! Vi behöver vinna den också för att hänga på i serietoppen där!!! Det går bra nu!!! Mycket glad
Blev lite grill och nån öl hos Emelie i stugan igår!!! Skitmysigt!!! TUSEN TACK för ännu en toppenkväll!!!
Krogen sen då... Aaaah, vad säger man...?! Rätt mycket folk, men inte just några kändisar... Gick och köpte mat tidigt och gick hem!!! Jag la mig faktiskt före 2...
Nu blir det frukost och massor med vatten, för det kommer att bli jobbigt idag!!! Få se om det kanske blir en stund i solen också, känns som att det gäller att passa på... Glad med tungan ute

Vart tog DU vägen Mattias???!!! Besviken
Om jag har gjort nåt fel så måste DU ju säga det!!!
Men vad skulle det vara då???!!!
Saknar DIG förbannat mycket!!!
Snart kan jag nog inte hålla mig längre, jag måste få veta!!! Gråt


Kommentarer
Heléne

Hej! Grattis till seriedelning! :) men ja ser att du inte hört av han än..va jobbigt! :( men har ni varit ett par eller bara dejtat?! Men ring honom å fråga varför han inte hört av sej,annars verkar du inte få veta...gör nu det! Lycka till både på matchen å samtalet :)

2008-06-08 @ 12:08:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0