Skön känsla...

I kroppen nu...
Tänk vad ett litet telefonsamtal kan göra mycket!!! Glad med tungan ute
Fan, jag önskar att jag vore en liten fluga i en husbil lite längre söderut i Sveriges avlånga land...
Vill höra diskussionerna...
Telefonsamtalet var ett namnsdags-grattis-i efterskott, samt en inbjudan till Cityfesten i Gävle!!! Mycket glad
Jag var inte sen att tacka ja kan jag säga!!! Fest
Förstår att ni pratar om mig och det är bra, jag gillar det!!! För jag vet att jag ligger på plus i den där kretsen!!! Blinkning

Har varit till Viksjöfors ikväll och tittat på fotboll...
Jag vet... Jag har inget liv... Blinkning
Men vi vann i alla fall med 3-0... Grymt skönt inför uppehållet!!!
Nu blir det 2 veckors uppehåll från fotbollen...
Ska man göra då då...???!!! Förvånad
Nu blir det sängen och en god natts sömn!!!

Pssst....
Jag lovar att inte bli sur om jag blir väckt av ett telefonsamtal till...
Glad med tungan ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0