Skönt med helg!!!

Nåt alldeles grymt skönt är det!!!
Fredageftermiddag när man får lämna jobbet är nog den bästa stunden som finns...
Har införskaffat lite mat, så jag har nåt till livs också...
Ska göra en tacokycklinggratäng senare, får se hur det blir...
Tror att jag ska ta mig en tupplur nu, är fortfarande rätt trött efter tisdagens äventyr!!!
Ska bli en promis också ikväll... Skönt att röra på fläsket!!! Ler
Fotboll senare... Holland lirar ju ikväll igen, de imponerade faktiskt på mig sist!!!
Ganska tidig kväller blir det också, har träning 10:00 imorron...
Sen kan vi börja tjejer!!!
Har lackat naglarna idag, i Svenska flaggans färger!!! En riktig supporter är jag allt!!! Cool

Det blev storseger för tjejerna igår, 8-0!!! Vi behåller serieledningen... LÄCKERT!!! Blinkning
Själv fick jag stå för liverapportering från den matchen jag såg...!!! Förvånad
Jag kan inte säga annat än att förvirringen är total...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0