Sliten...

Men grymt nöjd över gårdagens seger mot Grekland!!!
Och makalöst stolt över att vara Söderhamnare!!!
Bra jobbat, Petter!!! Mycket glad
Ser med stor förhoppning fram emot lördagens match mot Spanien!!!
Då blir det en ny fest!!! Fest
Erkänner att det blev lite för mycket av det goda igår...
Har varit nåt grymt sliten hela dan!!! Men det var det värt!!!
Och jag har inte varit ensam om det!!! Glad med tungan ute En mycket lyckad personalfest där får jag lov att säga!!! Fram för flera såna, men gärna utan jobb dan efter...
Har kollat Tjeckien-Portugal nu...
Portugal ser onekligen bra ut!!!

3 veckor och 3 dagar kunde jag hålla mig...
Sen kunde jag hålla på mitt svar på ditt svar i nästan 2 timmar också...
Trevligt att få höra ifrån DIG igen!!!
Men varför ska det behöva ta sån tid att svara...???!!!

Tar det lite lugnt, men lite fint ska jag försöka få fram vad som är fel...


Kommentarer
Heléne

Tjena! Visst e det härligt me fotbolls EM :) jätteskönt att dom vann,å att petter fick göra ett mål va ju pricken över i:t :) Men va e det ja ser? Har du hört av dej? :) kul! Gick bra oxå? Nu ska ja somna om så ja lindrar min sömnbrist,d e inte bara att ha en bebis eller :) hon e lite sjuk oxå inge kul alls när dom e så liten :( ha d bra

2008-06-12 @ 07:24:26
Heléne

Hej! Ja förstår om det e jobbigt att bara lägga ner honom. Det kommer säkert nya äventyr,men d finns väl inga direkta hunkar kvar här hemma längre heller. Men men man vet aldrig. Ja vi laddar oxå inför matchen på lördag,vi har "bandyfest" hemma hos oss.Alla vi som brukar åka på edsbyns matcher..kul ska det bli. Hoppas det blir varmare ute iaf Usch va kallt det varit 2 dagar nu. Man blev bortskämd me 30 grader :) nej nu ska ja plantera blommor :) passa på medans lillan sover ha d bra så länge...

2008-06-12 @ 17:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0