Snart helg!!!

Inte fullt en halvtimme kvar...
Sen så är det helg!!! Ler
Sköönt!!!
Det blir en sväng till Bolaget och sen lite matinköp...
Träning ikväll också, men jag hoppar över den för jag har fortfarande ont i halsen... Ledsen Ska i alla fall åka dit en sväng...
Sen åker jag nog till mor & far redan ikväll... Ska ju ändå dit imorron och fira midsommar... Ju tidigare jag är där, desto bättre... Då kan ju firandet starta tidigt!!! Fest
Och om traditionen skall följas så blir det ju en "kryssning" på lördag också!!!  Tidig start då med alltså!!! Mycket glad

Ha nu en riktigt trevlig midsommar alla!!! Sol
Ta det lugnt med snapsen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0