Söndagkväll...

Och helgen är slut... Ledsen
Kollar EM-finalen nu... HEJA SPANIEN!!!
Har varit till Mohed och kollat träningen... Hoppar över matchen imorron också, bättre att jag blir frisk istället för att chansa så tar det om igen... Det orkar jag inte med!!!

Gårdagen var topp!!! Lite synd på vädret, men det ordnade sig rätt bra ändå...
Släktträffen var skitmysig!!! Kul att träffa så många, inte så många jag kände igen... Men ändå!!!
God mat också!!!
Men ju längre tiden gick desto mer panik fick jag... Skulle ju iväg på fest!!! Fest
Men det löste sig det också!!!
Det blev en skitkul förfest!!!
Blev något förvånad då det satt två gamla skolkamrater till mig där...!!! Mycket glad Skitkul att träffas!!!
Och du A!!! Om jag kommer neråt Göteborg så kan du lita på ATT jag hör av mig!!! Glad med tungan ute
Det var kul som fan på krogen också... Gamla Muskan... Det var inte igår direkt man var där...
Bara att bita ihop och jobba en vecka igen nu då, innan nästa fest... Blinkning
Fick en inbjudan till en 30-årsfest helgen därpå också... Den kommer också bli topp!!!
Ni märker att det går för runt som man säger...!!! Mycket glad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0