Studenten!!!

Ja du, Marcus...
Var det du eller jag som tog studenten igår???!!! Blinkning
Det blev visst lite vin där... Mycket glad
I och för sig så är det ju 15 år sen jag tog studenten och det är värt att fira också!!!
Shit, vad mycket känslor som kommer upp när man står där nedanför trappan... Inte ett öga är torrt!!!  
Kommer mycket väl ihåg min studentdag...
Det var ju liksom då som verkliga livet började, ett liv som jag idag njuter av tillfullo!!! Mycket glad
Var så glad, för dan efter vaknade jag upp hemma hos han som sen blev min sambo i 13 år!!!
Idag är jag grymt glad att jag lever ensam!!! Kan inte ha det bättre!!!
Jag vill inte veta av han mera... För vem vill ställa upp för nån när det passar den personen och inte få nåt alls tillbaka???!!!
Svaret är; INGEN!!!
Red upp ditt liv och gå vidare!!! Du har ju flickvän, fast du ljuger för mig helt utan anledning och säger att du inte har det... Bry dig inte om mig för jag bryr mig inte ett dugg om dig!!!
Dina barn ligger mig fortfarande mycket varmt om hjärtat, men kontakten med dem sköter jag själv!!! 

Och sen du P...
Du är ju en saga i sig du som jag sagt förr!!!
Du är inte blyg du som låter fästmön hämta dig efter att du sovit hos mig... Hahahah!!! Jag kan inte sluta skratta åt dig!!!  

Jag undrar om DU tycker att det är skönt med sommarlov då...???!!!

Har ett sms färdigskrivet i utkast... Men där får det ligga!!! Blinkning
Snart 3 veckor sen vi hördes sist... Ägnar du mig nån tanke emellanåt tro...???!!! Fundering


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0