Tack för igår!!!

Tjejer!!! Och du Alex!!! Mycket glad
Jäklar vad trevligt vi hade!!! Fest
Grillning, ölspel, kubb... Grymt!!!
Och kanonväder på det!!! Sol
Krogen är väl inte mycket att hänga i julgran, många kända ansikten!!! Rätt trevligt men det är ju alltid roligast före!!! Glad med tungan ute

Idag har jag varit i Sandarne på match... Fick se Mohed vinna med 6-1, bra match!!! Tålamodet börjar ge resultat, spelet kommer mer och mer!!!
Sen blev det en bakispizza och mera fotboll, denna gång på tv... Sverige-Ukraina... Nu är det nära!!! Snart får jag inviga min Draughtmaster!!! 9 dagar kvar till Sveriges första match!!! Glad med tungan ute

Vips så har ännu en helg passerat... Ledsen
Och det är väl bara att bita ihop och köra på!!!
En ny vecka, med nya utmaningar... Studenten på torsdag bland annat!!!Mycket glad

Det har gått två veckor sen vi hördes senast... Gråt
Hoppas att allt är ok och som det ska???!!!
Saknar DIG som fan, men det är upp till DIG nu!!!
Och kan DU så kan jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0