Tisdag...

Har spelat match ikväll...
Hemma mot Delsbo...
Vi kan sätta ännu en pinne i segerkolumnen!!! Mycket glad
Såå jäkla skönt!!! 7-1 blev slutresultatet!!!
Jag spelade hela andra halvlek, som högerback... Var med upp i flera anfall... Nära att göra mål... Men tyvärr gick den i burgaveln... Ledsen
Alla gör verkligen en kanonmatch, trots omständigheterna...
Tyst minut och sorgband... Inte lätt att direkt ladda om för match efter en tyst minut... Men det gick ju bra ändå!!!
Tänker på er hela tiden tjejer!!! Grymt bra gjort av er att komma till matchen!!! Rött hjärta

För egen del (även fast det är en bagatell i sammanhanget) så kan jag säga att jag ljuger om jag säger att jag mår bra!!!
Det här är verkligen skitjobbigt!!!
Jag både vill och inte vill släppa taget...
Men för att nån gång få lugn och ro så måste jag ju släppa...
MEN DET ÄR MINSANN INTE LÄTT!!!
Jag vill bara veta vad DU var ute efter???!!! Varför DU gör såhär???!!!



Kommentarer
Heléne

Oj va tungt. Me tyst minut å sorgband :) får man fråga till minne av vem? Sånt e ju Skit jobbigt.. Ja skratta när ja läste ditt svar igår..att d inte e fler som e lesbiska :) för bara några dagar sen prata ja å en kompis om d. Hon har d oxå jobbigt me kärleken sin :( Låter som ja har d oxå,men absolut inte! (Har aldrig haft d så bra) :) men hon sa d hon att "fan man kanske ska bli lesbisk för tjejer förstår ju iaf en dom" :) ni kanske ska slå till ni två då? Nej ja bara SKOJA :) nu ska det bytas blöja :)

2008-06-18 @ 08:39:13
Heléne

Ja jag såg det i tidningen igår..men Usch! 57 år oxå. . .inge kul! Stackars barnen.. Ikväll så e det fullt ös i soffan igen. . .fan hoppas dom dänger ryssarna nu då. .heja sverige friskt humör :) blir det berget ikväll oxå eller?

2008-06-18 @ 18:55:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0