Vad säger man...

När det blir så här då???!!!
Tyst, tomt och så jävla tråkigt!!!
Önskar att DU kunde säga nånting så jag slipper fundera nåt mer...
Nu är ju allt bara ett enda stort virrvarr...
Sömnlösa nätter och ont i magen...
Trodde att det var nåt speciellt, DU och jag... Att jag betydde mer för DIG än så här i alla fall...
Det har åtminstone känts så...
Förstår nu av det jag lyckades läsa igår kväll, att jag inte är och förmodligen heller inte har varit, ensam!!!
DU vet ju att jag inte delar med mig!!!
Usch, vad det känns billigt!!!
Att man blir så jävla blåögt lurad fast man har gott om livserfarenhet... DU är verkligen duktig!!!
Nu är DU bara att glömma!!! (Hur lätt nu det kan vara...)

Ska åka till fotbollsträning nu... Två-timmarspass!!!
Det blir riktigt kul, för det var ett tag sen nu!!!
Och efter det mina vänner...
SÅ KAN UPPLADDNINGEN INFÖR KVÄLLENS STORA DRABBNING BÖRJA!!!
HEJA SVERIGE!!!
Fest


Kommentarer
Heléne

Men tjejen vad e det ja ser?! :( har han skickat nå? Tråkigt. . .å ännu mera tråkigt me förlust på övertid :@ fy va arg ja blev! Har nyss gått å lagt mej,lika bra det inför morgondagen me Livia :) men festen e i full gång nere hör ja. . Herregud hur karlar låter när dom e fulla. Hoppas du har/haft en trevlig kväll ändå trots tråkigheter. Nu tar vi nya tag tills på onsdag då e det vinst som gäller alltså. .ha det så länge

2008-06-15 @ 00:39:45
AnnSo

Gråttås på nåmnsdågån Mårgåt. Hoppas att du mårgott idag oxå ;)

2008-06-15 @ 13:58:38
Ullis

Hahahha!!! Tackar så mycke!!! =)

Mår skaplit nu faktiskt, har duschat å så... =)

2008-06-15 @ 14:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0