2,5 timme...

Det var så länge som jag klarade att hålla emot...!!! Förvånad
Säg att jag är duktig???!!! Mycket glad
DU är allt liite seg (tänk på att mitt tålamod inte är så bra - 4 timmar är lång väntan för mig!!!) men samtidigt är DU bara för rar!!! Blinkning

Har varit och sagt hej till mor & far Rött hjärta som åker till Thailand imorron!!!
2 veckor... Lite avis är jag allt!!! Sol
Det skulle allt ha varit bra läckert att vara med!!!

Jag är sjukt sugen på att åka till Sälen!!!
Tänk att få gräva ner sig i snön och ligga där i solgasset och mysa!!!
Nån som är sugen på att hänga med???!!! Glad med tungan ute
DU KANSKE!!!???!!! Blinkning
Ah, det är bara en liten önskan jag har... Inget särskilt att bry sig om... Rullande ögon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0