Dagen efter...

Men vilken fest det blev igår, IGEN!!! Fest
Och fy fan vad jag mått dåligt idag... Illamående Klev ur sängen när klockan var 16:50, åkte till träning 17:30...  Ler
Men det var det helt klart värt!!!
Överraskningsfesten var mycket lyckad!!! Födelsedagsbarnet blev chockad och förstummad så han sa inget på hur lång tid som helst... Han var verkligen överraskad!!! Mycket glad
TUSEN TACK för ännu en toppenkväll!!! Ni är underbara!!!

Det gjorde inte ont att vakna på förmiddan heller av ett alldeles speciellt sms...!!! Blinkning
DU är också underbar!!! Rött hjärta

Nu har jag precis duschat och ska ge mig iväg till Söderala och titta om jag kan få mig lite mat till livs...!!!Blinkning

Tja!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0