Dubbeltuppen och jag...

Det är vi som är uppe... Mycket glad
Håller på att förbereda frukosten nu och jag har börjat uppladdningen för fysträningen!!!
Det snöar ute!!! Rätt mysigt, men det är synd att vi inte får ha det där fina vädret som var i veckan när det blir helg och ledigt... Typiskt!!!

Åååååh, mitt stora fredagsnöje tog ju slut igår också...!!!
MATTE åkte ut!!! Gråt
Nu kan jag hitta på annat på fredagkvällarna, för jag behöver inte se mera...!!!

Ska läsa tidningarna nu och äta lite frukost, inte värt att vräka i sig alltför mycket... Det kommer med all sannolikhet komma upp tillbaka på träningen i så fall... Ler
Sen måste jag ju börja ladda för fest också!!! Fest

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0