Duktig tjej!!!

Måndagkväll och jag har varit grymt duktig idag!!! Mycket glad
Har diskat en helvetesdisk igen... Fattar inte varför jag sparar ihop som jag gör...?!
Tog även rätt på tvätten från förra veckan, både det som jag slängt i fåtöljen och det som var kvar i tvättkorgen...
Och nu så är det fint här igen!!!
Har lagat mat också, fiskpinnar och potatis... Supergott var det!!! Var typ hundra år sen jag åt potatis... Ler
Dock var jag lite korkad som åt innan jag tog min promenad... Fick håll efter typ 10 minuter, men det släppte tillslut...
Det blev 1 timme och 15 minuter med stavarna idag också!!! Sen när jag kom hem blev det 2x50 situps samt 2x25 armhävningar på bollen igen!!! Glad med tungan ute
Nu har jag duschat och sett på Anna Pihl...
Ska hoppa i säng nu och titta på veckans avsnitt av 2900 Happiness på webb-tv!!! Ler

Hör här då, Linda Bengtzing gör min kampsång!!! Det här är verkligen jag!!! Cool
Jag kan va ärlig, jag kan va härlig, jag kan va bättre än bra...
Hur svårt kan det va?!
Jag kan va fattig, jag kan va rik bara jag är det med DIG...
För jag gör vad som helst!!!
Mina knän sviker mig varje gång jag ser DIG...
Här är jag!!!
Jag kan va DIN och stanna hela natten!!!
Jag kan va farlig, kan det varligt om DU vill...
Här är jag!!!
Se mig, hör mig, rör mig!!!
Hur svårt kan det va?!
Kan göra allt och lite till!!!
Inget i världen kan få DIG att ångra DIG...
DU behöver mig!!!
Jag kommer förfölja DIG tills DU blir min!!! Blinkning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0