GLAD PÅSK!!!

Jag har ju inte sagt det till er förr, så jag gör det nu!!! Ler
Ledigheten fortsätter... Det är sååå härligt!!!
Nu blir det lite frukost och tidningsläsning, sen ska jag gå ner på stan en sväng... Få se om jag kanske kan hitta nåt nytt  och snyggt att ha på mig till kvällen...!!! Glad med tungan ute
Sen väntar 2 timmars fotbollsträning och efter det kan festen börja!!! Fest

Jag gjorde en långpromenad igår, precis som jag sa...
Drygt 1 timme blev det i ett underbart väder, solen sken på mig hela vägen!!!
Mat fick jag också!!! Mycket glad
Och Maddegummman Rött hjärta körde hem mig...

Jag önskade mig ett telefonsamtal igår...
Och vet ni!!! Önskningen slog in, för jag fick ett!!! Blinkning
Tiden???!!!
03:14... Mycket glad
Vilka lirare!!! Det verkade som att ni har jävligt kul!!! Det är bra det!!! Ta väl hand om min vän bara!!! Och det vet jag att ni gör också!!! Ler



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0