Go morron, go morron!!!

Kan det bli bättre...???!!! Lördag morrron!!! Om det kunde vara lördag morron varje dag, för det finns inget bättre!!! Mycket glad
Det är ju så jäkla skönt att vakna och vara pigg!!! Äta frukost... Läsa tidningen... Allt i lugn och ro!!! Det är livet!!! Ler

Fick sms från mor & far Rött hjärta tidigt i morse, de har landat i Phuket och allt har gått bra... 30 grader varmt var det där!!! Grymt härligt!!! Sol

Jag hade en skön fredags-hemmakväll igår...
Gjorde kyckling/currysås med pasta, mycket gott!!!
Tände ljus...
Tittade på Let's Dancefinalen och röstade på Tina... Både hon och Tony var grymt duktiga, men Tina & Tobias shownummer var toppen!!!

Nu ska jag äta frukost...
Sen beger jag mig ut till Lindex, ska prova en skjortklänning som jag såg där igår!!! Jag borde egentligen inte köpa nåt, för jag är inte nöjd med hur jag ser ut... Men den där var läcker!!!
På eftermiddagen ger vi oss iväg mot Gävle och Strömvallen... Årets första träningsmatch står på schemat idag!!! Inte dåligt att få göra premiären på konstgräs och självaste Strömvallen!!! Det är bara att njuta!!! Ska bli grymt kul!!!
Kvällen bjuder förmodligen på en fest!!! Samma gäng som förra helgen!!! Fest En favorit i repris alltså!!!
Vi kommer hem rätt sent från Gävle, men vi gör det bästa av saken!!! Glad med tungan ute

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0