Ja men, jorå!!!

Det blev en promis idag också!!! Mycket glad
Känns verkligen bra nu, jag är på gång liksom!!! Vore väl själva fan om jag inte ska komma i den där kostymen i mitten av Maj!!! (Ifall-att-om-kanske jag skulle få komma på nån fest...Blinkning)
Först nästan 20 minuter (sånär som på nån sekund) upp till badhuset...
På det körde vi 45 minuters stenhård vattengympa!!! Fan, vad roligt det är!!! Mycket glad Och ingen svimmade av chock, trots att jag var där i bikini... Blinkning
Sen blev den 1 timme till (sånär som på nån sekund här också) på hemvägen...
Verkligen välbehövligt efter dagens födelsedagsfika på jobbet!!! Födelsedagstårta Väluppfostrad som jag är så äter jag ju av allt som bjuds!!! Glad med tungan ute
Imorron ska jag införskaffa nya pluttar till stavarna, sen blir det minst 1½ timmes stavgång sen!!!

Nu ska jag slappa till Bygglov!!! Glad med tungan ute
Senare blir det ju Brothers & Sisters också... Borde egentligen sova före det, men sova får jag göra när jag dör!!! Ler

Ett litet sms skulle ju inte göra ont heller... Blinkning
DU åker ju snart igen... Ledsen
Helt ärligt är det inte utan att jag emellanåt undrar hur det skulle vara om vi bodde i samma stad...???!!! Kanske vi kunde träffas då???!!!
Glad med tungan ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0