Jag är tillbaka!!!

Efter en promenad på TVÅ TIMMAR, MED STAVAR!!! Mycket glad
Ni må tro att jag är toknöjd nu!!!
Det gjorde inte så mycket att det regnade, bara man har rätt kläder så är det ju helt ok att vara ute!!!
Det blev en 20-minutare i solariet också, skönt det var!!! Fick lite färg på en gång också på min bleka vinterhy!!!
Hemma här tillbaka så la jag till 100 situps och 50 armhävningar rakt av, på bollen!!! Mycket glad

Nu är jag nyduschad och inväntar Grey's...

Serien som jag kollade in igår, The Starter Wife, verkar vara helt ok...
Lite svårt att få grepp om, men rätt kul...
Ett avsnitt till ska jag då se i alla fall!!! Blinkning



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0