Långfredag...

Och ledigheten fortsätter!!! HÄRLIGT!!! Cool
Är faktiskt ganska pigg idag efter gårdagens fest!!! Fest
Lite trött är jag allt, för man sover ju så jäkla dåligt när man druckit alkohol... Åtminstone gör jag det... Men jag är i alla fall inte bakis!!! Mycket glad
En lyckad kväll blev det!!! TACK TJEJER!!!
Den började med 1½ timmes fysträning, sen en varm och skön dusch, hem och värmde kycklingpaj och tankningen påbörjades... Mycket glad
Det var verkligen skitkul igår!!! Mycket folk faktiskt och trevligt folk!!!
Fanns ju nåt undantag som inte var särskilt trevlig...
Förbjuden frukt = gift man med familj... Sur som en citron!!! Undrar varför...???!!! Fundering Jag har då inte gjort nåt... Heja kan man väl i alla fall göra...???!!!


Skickade min påskhälsning också...
Fick svar toksnabbt!!!
Han är hur gullig som helst!!! Rött hjärta
DU behöver ju inte vara det...
Förvirringen är total... Rullande ögon

Idag blir det en långpromenad i snövädret...
Ska se till att få lite mat hemma hos mor & far också!!! Glad med tungan ute 
Lillasyster med familj kommer hem!!! Rött hjärta Myysigt!!!
Skulle vilja göra ett besök hos anglarna också, bara för att ställa till det lite...  Men jag gör nog bäst i att hålla mig därifrån... Ska inte lägga ner nån mer energi där!!!

Frukost nu!!!
Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0