LEDIG!!!

Åh, vad det är skönt!!! Mycket glad
Jag vaknade redan 06:39 och var riktigt pigg!!!
Konstigt hur det är så fort man är ledig... Jag skulle aldrig vakna den tiden när jag ska upp och jobba och vara så pigg, då är man ju halvdöd för jämnan...
Jag somnade i alla fall om en stund, för jag hade lite svårt att somna igår... Det var rätt så många tankar och funderingar som flög omkring i huvet...
Blev väckt av telefonen 08:45, då min käre far Rött hjärta bara var tvungen att kolla läget... Han hade ju väntat länge ändå!!! Ler
Tänkte att jag skulle ta mig en morronpromenad, men jag struntade i det... Har träning ikväll så jag kommer med all säkerhet att få så jag klarar mig ändå idag...
Jag har ändå varit duktig här på morronkvisten... Har än en gång tagit rätt på en mastodontdisk!!!
Jag har påbörjat tvätten...
Och nu sitter jag här med en god frukost!!!
Skulle behöva besöka solariet igen också, de här eksemen jag har är inte snygga... De blir ju bättre när jag solar så vi får se hur det blir senare idag...
Har några ärenden på stan att genomföra... Dryckesförrådet måste ju fyllas på bl a... Glad med tungan ute
Ska kontakta Elin också för att tacka ja till hennes inbjudan på lördag!!! Det blir riktigt trevligt!!! Fest
Vi tjuvstartar påskfirandet redan ikväll efter träningen... Det blir sent, men vad gör väl det...???!!! Vi måste ju kolla vad helgen har att erbjuda, nåt bus ska vi väl kunna hitta på...???!!! Blinkning

Dagens viktigaste uppdrag är att skicka en påskhälsning till min alldeles specielle lille vän... Generad
Han får helt enkelt bara stå ut med att jag är tjatig!!! Vill ju att han ska må bra och vara rädd om sig!!! Rött hjärta
Jag måste väl få bry mig!!!???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0