Lördagmorron...

Vem fan kom på att vi skulle träna kl 10:00 på lördagar???!!! Blinkning
Jag är lite trött idag... MEN DET GÖR INGENTING!!! Glad med tungan ute
Gick ju och la mig igår i bra tid... Somnade rätt fort också...
Sen vaknar jag av ljudet av min mobil... Ni vet, det där durret från vibratorn och sen själva signalen "Aaatjoooo"...
I det här läget så stod jag givakt i sängen... För ni vet ju hur jag har väntat och längtat!!! Blinkning
OCH DET VAR RÄTT!!!!!!!!
Kl 02:02
"Å hon mår bra? Ler
Kram"
Ååååh, jag trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen!!! Tror ni att jag är nöjd och glad eller...???!!! Tror ni att det gör nåt att jag är trött???!!!
Frågan blev bara; ska jag svara nu eller spara tills imorron...???!!! Kan säga direkt att jag kunde inte stå emot så jag svarade med vändande post... Ler
Sen var det tji för mig att somna...
Men DU verkar tycka att jag är världens tråkigaste person, för jag lyckas ALLTID att få DIG att somna, eller jag kanske är DIN gonattsaga...!!!  Jag hoppas i alla fall på det senare...!!! Blinkning

Nu ska jag äta lite frukost, det blir inte mycket för det är så nära inpå träning... Men nåt måste jag ha i magen i alla fall...
Efter min 2-timmars fotbollsträning blir det nog en skogspromenad också... Mycket glad

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0