Myskläderna på...

Äntligen hemma!!!
Äntligen helg och myskläderna har kommit på!!!
Nyss hemkommen från en tripp till Bollnäs med Eva och Bettan, mysigt värrre var det!!! Ler
Och ja, jag har shoppat - IGEN!!! Glad med tungan ute
Jag tjuvstartade redan på lunchen, genom att köpa schampo & balsam hos frissan och samtidigt passade jag på att boka tid för klipp och färg till påsk!!! Riktigt skoj ska det bli!!! OCH vad snygg jag ska bli, tänk också att extraträningen kanske börjat ge resultat då!!! Blinkning
På väg till Bollnäs blev första stoppet på Glösbo Möbel, där jag köpte lite presenter till kära mor som fyller år på söndag... Rött hjärta Jag tror faktiskt att hon kommer att bli riktigt nöjd!!!
Väl framme i Bollnäs så hittade jag ett par stövlar som jag också såg i Hudik och även här i stan, men i Bollnäs; 70 kronor billigare!!! FYND!!! Mycket glad
Jag klämde mig en jeanskjol också... Glad med tungan ute Imorron ska jag jaga en top till den så är det perfekt sen...!!! Mycket glad

Ingen träning idag, känns som att jag behöver vila upp mig lite inför det som komma skall imorron förmiddag... Jag är rädd att det blir hårdkörning från första stund!!!
Dock skall jag göra situps och armhävningar innan jag lägger mig, det är aldrig fel!!!

Nu blir det bara soffmys och väntan på MATTE...!!! Blinkning

Emelie frågade igår om jag hört nåt...
Nej, sa jag... Inte sen förra helgen... Ledsen
Då fick jag till svar; DET HAR KUNNAT VARIT LÄNGRE SEN...
BRA SAGT!!!
Blinkning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0