Nytränad...

Nybadad och nyduschad... Ler
Jag mår som en prinsessa!!!

20 minuters promenad upp till badhuset... Och jag undrar vad jag skulle göra utan min MP3-spelare...???!!!
Vattengympa i 45 minuter och Kerstin körde verkligen järnet med oss idag!!!
Och det blev en timmes promenad på vägen hem också...!!! Mycket glad
Nu förstår ni kanske att jag känner mig nöjd...???!!!

På spisen har jag nu en omelett med lök, tomat, jalapeño och fetaost som jag skall äta i soffan framför nya serien på 5:an som börjar nu 21:00; The Starter Wife få se vad det nu är för nåt... Ni kanske märker att jag är lite av en seriefantast...???!!! Glad med tungan ute
Till min stora besvikelse såg jag att det inte är Brothers & Sisters ikväll... Gråt
Får väl sova i tid för en gångs skull istället då...  Ler

Åh, fy fan vad jag längtar efter att få höra nåt ifrån DIG då!!!
Vart har DU tagit vägen...???!!!
Fundering


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0