Rätt låt vann!!!

GRATTIS CHARLOTTE!!! Mycket glad
Den här gången var det i alla fall rätt låt som vann!!!
Och tilläggas bör att Björn Gustafsson allt är en riktig munsbit!!! Glad med tungan ute Så himla gullig!!!
Sen Lasse Berghagen, jag säger bara Lasse Berghagen!!! Hahahaha!!! Vilket jäkla roligt inslag!!! Mycket glad

Nu är jag toktrött, så inom ett ögonblick blir det sängläge här!!! Sömnig
Har varit ute i friska luften i flera timmar idag, vilket jag inte är särskilt van vid så jag är sådär härligt trött...
Det blev nästan en timmes promenad efter träningen precis som jag sa... Jag bar iväg ut till skogen till mina kära föräldrar Rött hjärta som dagen till ära har besök från vida världen, närmare bestämt Eskilstuna, då min faster och hennes man är hemmavid...
Jag var sådär lagom hungrig efter träningen, hade fått i mig lite yoghurt och fika direkt efteråt... Men när jag kom till dem så var ju korvgrillningen i full gång!!! Glad med tungan ute
Men hör här, för det var inte stopp vid korvgrillning...
Helt plötsligt plockar Göran fram en stekpanna som han senare skall överlämna som gåva till pappa, men innan skall den användas... För ur ryggsäcken plockar han nämligen fram pannkakssmet och bacon!!! Mycket glad
Så mina vänner, idag har jag ätit pannkaka gräddad över öppen eld för första gången i mitt liv!!! Hahahaha!!! Vilken upplevelse!!! SÅ JÄKLA GOTT DET VAR!!!
TACK FÖR EN HÄRLIG DAG!!!
Ler

Till sist vill jag gratulera min gamla flirt Magnus, som jag såg blivit pappa till en liten tös idag!!! Jag förstår att du är stolt som en tupp nu!!! Ler

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0