Så sitter jag här igen...

Efter ännu en tisdag på jobbet... (Skönt, det är redan halvtid imorron!!!)
Efter ännu en träning... (Fotboll 1,45 timme, lite halt men det funkade!!!)
Efter ännu en dusch... (Kanske inte är så konstigt att jag är full i eksem!!!)

Väntar på Brothers & Sisters... Tråkigt att det börjar så sent...
Längtar efter DIG!!! DU har fan skämt bort mig i helgen... VILL ATT DET SKA VARA SÅ JÄMT!!! ÅÅÅÅÅH!!!!

Ska lämna in bilen på service imorronbitti... Det kommer att bli dyrt... USCH!!! Ledsen
Men i längden tjänar jag på att hålla den fräsch!!!

Näh, nu ska jag smörja in mig lite...
Sen blir det soffläge!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0