Så var det söndag igen då...

Och vilken söndag sen då...!!! Illamående
Har verkligen haft dagar då jag mått mycket bättre, men som man bäddar får man ligga heter det ju...!!! Blinkning
TUSEN TACK TJEJJER FÖR ÄNNU EN TOPPENKVÄLL!!! FAN, VA KUL VI HAR!!! DET GÅR ALDRIG FEL!!!
Och vet ni...
Förbjuden frukt har tinat fram...!!! Förvånad Men det blev inget smakprov igår... Ledsen

Idag har jag firat mamsen Rött hjärta, som fyller årFödelsedagstårta !!! Och det blev grymt snyggt med tavlan som hon fick i present!!! Nöjd blev hon också, så allt är perfekt!!! Ler
Har gjort en fotbollsträning på 2 timmar ikväll också... Det gick bra faktiskt... Men jag är rätt sliten nu, har precis ätit en pizza och strax väntar sängen... Jag vet att det är rätt sent för att äta, men va fan... Jag har ju inte ätit nåt riktigt idag och det är ju jätteviktigt att äta efter träning...!!!

Ännu en dag har passerat utan ett enda ord...
Det har väl inte hänt nånting...???!!!
Längtar som fan nu!!! Gråt

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0