Shopping i Hudik...

image238
Jo men det blev ju så!!! Ler
Ovan ser ni mina fynd!!!
  • Nya joggingskor - ÄNTLIGEN!!! 300:-- fick jag böta!!! Glad med tungan ute
  • Två fönsterlampor - såå snygga!!! 398:-- för två!!! Glad med tungan ute
  • Ljus och ljuslyktor i favoritfärgen 147:50!!! Ler
  • Lite hårspännen - vilket man aldrig får för mycket av och en concealer - vilket ju behövs emellanåt 59:-- Ler (hade en rabattkupong på H&M så jag betalade bara 9:-- själv...)
  • Lägg därtill en fika för 2!!! Mycket glad

Hela dan för 1 000 spänn!!! Jag är toknöjd!!! Är det inte bra gjort så säg???!!! Ler 

Och så här blev resultatet; 
      Lägg märke till nya väggklockan Blinkning 

Efter att ha städat lägenheten och fixat till detta så känner jag mig såå himla nöjd att detta måste firas med en (eller kanske två) Carlsberg Hof!!! De ligger på kylning nu i alla fall... Blinkning 

Tja!!!



Kommentarer
AnnSo

Ingen ute-termometer dock =)

2008-03-02 @ 18:30:31
Ullis

Näh, pengarna räckte inte te... ;)

2008-03-02 @ 20:47:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0