Torsdagkväll och bra sent...

Nästan nyss kommit hem, efter ännu en fysträning signerat Härdin/Persson... Fy för satan vad det var jobbigt idag!!! Förvirrad
Har precis ätit en macka och yoghurt med Havrefras, så nu börjar jag så smått bli människa igen!!! Ler
Och vad skönt det känns nu, grymt nöjd liksom!!!

Efter jobbet åkte jag med mor & far Rött hjärta till Bollnäs igen... (Jag verkar trivas där va...???!!! Blinkning)
Vi gjorde även ett stopp i Glösbo... Jag skulle fan kunna köpa hela affärn!!! Om inte annat skulle jag kunna tänka mig att jobba där!!! Vore inte dumt!!! Gud, vad mycket fint de har där!!!
Har ett litet projekt som jag nog ska slå till på!!! Glad med tungan ute
Den som lever får se!!!

Tjohoooo!!!
Imorron är det fredag igen!!! Mycket glad

Näh, nu är det sängen som gäller här!!!
Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0