Veckans bästa morron...

Enligt mig, är ju som ni vet sedan tidigare LÖRDAGMORRON!!!
Jag är ganska pigg...
Önskar att jag var lite piggare, men jag har lärt mig enligt livets hårda skola att man inte får allt här i världen... Ler
Till  skillnad från vissa andra så hade jag svårt att somna igår... Blinkning
Det är ganska jobbigt att inte kunna somna fast man är hur trött som helst... Ledsen

Nu ska i alla fall dammsugarn och moppen fram, här ska städas!!!
Sen vankas frukost på det!!! Ser jag fram emot!!!
Kan eventuellt bli en shoppingtur till Hudik senare!!! Mycket glad Ska höra mig för lite i den frågan...

Och om ni funderar, så friade jag inte igår... Blinkning
Jag bara kollade lite hur landet ligger liksom... Och det är sig likt... Ler
Kan bli så att vi kommer att ha ett projekt tillsammans...
Glad med tungan ute

Tja!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0