3 dagar kvar...

Till den stora festen!!! Ler
Jag börjar helt ärligt på att bli rejält nervös...!!!
För tänk om det inte blir bra...???!!! Fundering
Det vore helt klart bäst om jag inte hade några som helst förväntningar på hur det ska bli... Men hur lätt är det när man är fullspäckad med känslor...???!!! Rött hjärta
Jag har ju några dagar kvar på mig att jobba på det här... Jag kommer att försöka förbereda mig på det allra, allra värsta!!!
Tro nu inte att jag tänker backa ur, för det tänker jag ABSOLUT INTE!!!
Har ju kläderna klara nu och allt...!!! Ler
Var och hämtade klänningen idag... Skor är fortfarande ett litet bekymmer, men det kommer att lösa sig det också!!!
Här är den...
Vad tycks...???!!!


Nu blire lite solariebränna på det här!!! Eventuellt kan det bli slingor i håret ikväll också!!! Ler


Kommentarer
Helena

Skit snygg klänning tycker jag

2008-05-15 @ 17:50:34
Ullis

Tack så mycket!!! Ja ä jättenöjd!!! =)

2008-05-15 @ 17:57:53
URL: http://ullispe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0