Dåså...

Kan jag i alla fall pricka av lite på min göra-lista;

  • Solat (ska göra det en gång till före lördag också...)
  • Slingat håret (tusen tack för hjälpen, mamma!!! Rött hjärta)

Imorron ska jag ge mig ut på skojakt... Jag har konstaterat att jag behöver ha ett par andra som är nättare än de jag har nu...
Och på fredag är det naglar som gäller...
Ni hör...
Det låter som att det är värsta Nobelfesten som jag ska på och om jag får säga det själv så är det banne mig inte långt därifrån heller!!! Blinkning
När pappa såg klänningen så undrade han om jag skulle på bröllop...!!! Ler

Näh, nu blir det en dusch och hopp isäng...
Har ju en mycket viktig gratulation att framföra imorron!!! Glad med tungan ute

Och till dig, Hanna vill jag bara säga följande;
Jag tänker på dig och håller både tummar och tår för att det går bra!!!
LYCKA TILL med pluggandet!!! Blinkning

Go'natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0