Det blev seger!!!

Fan va skönt!!!
Det var inget snack om saken heller... Vi var bättre än Team Hudik ikväll!!! Mycket glad
Nu återstår väl bara att hoppa isäng och invänta en ny arbetsdag... Hoppas på att jag får sova bra inatt då...
Har lite sömnproblem... Det är många tankar och funderingar som snurrar runt, runt i huvudet om och om igen... Fundering

Såg att Lagerbäck tagit ut Henke Larsson i truppen till EM!!!
SÅÅ JÄKLA LÄCKERT!!! Mycket glad
Snart så sitter man där igen framför storbilds-tvn med en öl i handen och hejar fram Sverige till framgångar!!!
GRYMT!!! Glad med tungan ute
Och vem vet, det kanske blir en och annan framsida i Kuriren i sommar också... Blinkning

Är lite (eller om jag ska vara helt ärlig, HUR MYCKET SOM HELST) avis på Hanna som lyckats jävligt bra efter helgen!!!
Jag unnar dig det gumman, det är du värd!!! Håller verkligen tummarna för dig nu!!!
Men jag då...???!!! Gråt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0