Det här är livet det...


Fotboll alltså...!!!
Fy tusan vad det är mysigt att åka runt och titta på fotboll!!!
Dessutom en Allsvensk match, inte att förakta!!!
Det här måste vi göra om!!! Mycket glad
Synd bara som sagt att vi inte var 4 personer i bilen på väg hem... Blinkning
Nåja, det blir sällan som man tänkt sig... Glad med tungan ute
Blev ju kär på kuppen igen också... Generad
Sundsvalls högerback!!! Vilken skönhet!!!
Har kollat upp honom nu på Giffarnas hemsida... 22 år!!! Vad säger man...???!!!
Jo, vi låter honom vara!!! Men det var ett riktigt ögongodis i alla fall!!!

Go'natt för idag nu!!!
Laddning inför morrondans match i Bollnäs, Sävstaås 19:00...
Hoppas på ett lååångt inhopp!!! Blinkning

Lilla vän, jag hoppas verkligen att det gått bra för DIG idag!!!
Jag vet hur det känns, för jag var i samma situation för exakt 4 år sedan... Röd ros
DU vet att jag tänker på DIG!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0