Förbered för katastroflarm...

Ring Polis, Ambulans och Brandkåren!!!
Spruta ut skum också för säkerhets skull ifall att det blir en kraschlandning...
Det här kan verkligen sluta i katastrof!!!
Ni förstår väl vad som är på G...???!!!
Jag måste ta kontakt idag för att se vad som är fel, för nåt är det uppenbarligen...
Det  har gått över 2 veckor sen vi hördes senast och det är INTE vanligt!!!
Jag orkar inte gå omkring såhär längre, jag mår skitdåligt...
Och ni må tro att JAG ÄR LIVRÄDD!!!

Wish me luck!!! Förvirrad


Kommentarer
Heléne

Hoppas allt e som det ska. .Tycker synd om dej, lycka till!

2008-05-06 @ 17:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0