Fredagkväll...

Det är äntligen helg!!! Mycket glad
Och det är strålande väder!!! Sol
Match imorron, DM-semifinal... Vi åker tidigt och skulle få frukost efter vägen... Mysigt!!! Jag kommer att njuta som bara den, för jag är INTE direkt bortskämd med att äta frukost med nån... Blinkning
Efter matchen blir det grillfest med brudarna!!! Fest Ölen är redan på kylning!!!
Ska bli såå kul, för det var ett tag sen sist juh!!! Krogen sen då skulle jag tro!!! Glad med tungan ute

Fick lite av mina kläder från H&M idag... Ler Saknades två linnen som kommer senare...
Och dammsugarpåsarna jag beställde häromdan... Frågan är bara när de ska komma till användning...???!!! Rullande ögon
Nu har jag laddat för matchen med Tortellini, ostsås och vitlöksbröd!!!
Det blir bara tv:n ett tag nu och sen sängen tidigt, ska ju upp med dubbeltuppen imorron igen...

Tänker på DIG det första jag gör när jag vaknar...
Alla runtomkring mig är dödströtta på mig för DU är det enda jag pratar om i vaket tillstånd...
Och DU är det sista jag tänker på innan jag somnar...
HUR SKA DET HÄR GÅ???!!!
Undrar hur DU mår egentligen...???!!!
Röd ros


Kommentarer
Heléne

Hej där. Hoppas du får det kul på grillfesten å lycka till i matchen. Ska oxå ha grillfest imorrn :) kanske blir ett glas vin eller två för min del :) ser att det inte e nå vidare me mr M,tråkigt! Hoppas det ordnar sej ha d bra trevlig helg.

2008-05-30 @ 23:15:09
Heléne

Ja då det blir lugnt me vinet för min del ska ju kunna amma Livia oxå ha ha :) nu e det städdax här hemma magnus e ute å fixar å ja får va inne å städa. Hoppas du hade trevligt igår. Å ja lycka till me herr M. Skam den som ger sej. .

2008-05-31 @ 09:47:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0