Här igen...

Har ju haft lite abstinens när det inte har funkat att blogga på några dar... Ler
Kom hem från träning för en stund sedan...
1½ timme fotbollsträning sen ½ timme fys efter det... Jobbigt, men grymt skönt efteråt!!!
Och när Emelie sa; "Ullis, vet du vem som hittat på det här?" Ja, då blev det ju genast både lite lättare och mycket roligare!!! Glad med tungan ute

Jag är dock fortfarande jättebesviken för att jag inte hört ett ljud ifrån DIG... Undrar varför...???!!! Gråt
DU
säger ju att det inte är nåt fel, men jag märker ju att det är NÅNTING!!! Frågan är bara vad???!!!
DU har väl i alla fall kunnat kommenterat mitt SMS på nåt sätt... Det är väl inte för mycket begärt???!!!
Jag har bestämt mig för att ligga lite lågt ett tag... Jag vet att jag inte klarar det länge, men jag ska i alla fall göra ett tappert försök...!!!
Tror att jag kommer att tjäna på det i längden, att jag inte ligger på så förbannat!!! Rullande ögon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0