Hemma igen...

Ååååh, det är så tråkigt!!! Ledsen
Vi har haft så jäkla mysigt!!! Ville inte åka hem till den här skiten igen idag... Gråt
JAG ORKAR INTE GRUBBLA OCH FUNDERA NÅT MERA NU!!!
SNÄLLA, SÄG NÅNTING DÅ!!! Brustet hjärta

Ljungskile var i alla fall helt fantastiskt!!!
En liten by vid havet... Grymt läge!!!
Vi har bott kanonbra, ätit supergod mat, haft grymma träningar (både fyspassen och fotbollspassen) och ALLA NI är helt fantastiska människor att umgås med!!! Ler 
Tyvärr har jag inte använt kameran en enda gång... Men det har däremot många andra gjort så jag har tänkt att de ska få dela med sig till mig...!!!
Vi busade med tränarn en kväll också... Blinkning Och hans misstankar är riktade åt helt fel håll kan jag säga...!!! Ängel Hahaha!!! Skulle velat se hans min...

Det enda att klaga på är väl vädret...
I torsdags så ösregnade det hela dan, något bättre i fredags men igår så sprack det upp och vi fick se solen!!!

Är ganska trött nu...
Vi har tränat 3 pass/dag, förutom igår då det bara blev 2...
Vi gjorde Göteborg igår eftermiddag/kväll istället...
Solsken... Sol
Uteservering... Glad med tungan ute
Och som avslutning blev det Liseberg!!! Och jag säger såhär jag; KANONEN!!!! Shit, vilken läcker upplevelse!!! Mycket glad
Näh, ge mig det här fler gånger med samma sällskap!!! För när jag har fullt upp så är det inte många tankar som ägnas åt DIG inte...!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0