Jag är nervös...

Inför morrondan...
Men bara sådär skönt nervös som man kan vara när det är nåt kul på G... Mycket glad

Jag har tränat klart nu...
Det blir trippeltången som får stå till tjänst imorron, den är mest lätthanterlig ändå den... Måste finslipa tekniken med plattången, men tack för tipset Helén nån gång skall jag testa den också!!! Ler
När det gäller sminket så har jag färgerna klara för mig...
Nu blir det sängen tidigt, har ju lite att stå i imorron... Så ska panda-ringarna under ögonen bort också!!! Blinkning
Kanske att det blir en bild på slutresultatet innan jag far iväg imorron...

Go'natt för nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0