Ju mer jag tänker...

På det som avslutade festen i helgen...
Desto mer funderar jag varför JAG har bett om ursäkt...???!!! Fundering
Jag har egentligen inte gjort nåt fel, jag blev svartsjuk och förbannad... Okej???!!! Men ska jag be om ursäkt för det egentligen??!!! Vad dum jag är!!!
Jag vet ju vad det beror på egentligen och det är att DU blev irriterad på mig när jag tillslut satte stopp...
Och det retar mig jävligt mycket nu!!! Jättearg
DU borde förstå varför jag blev förbannad... Särskilt eftersom jag frågade, och DU svarade, varför DU ville ha mig där...
Jag hade ju inte en chans... Och DU gav mig ingen heller, inte förrän det var för sent... Ledsen
Har inte en blekaste aning om vad det är DU vill egentligen...???!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0