Men äntligen!!!

Som jag väntat!!! Och längtat!!!
Efter att få skriva av mig...
Teknikens under har gjort att jag inte kunnat logga in, men nu fungerar det igen!!! Mycket glad

Vet inte hur jag ska börja, men vi tar väl dagen efter den stora festen!!!
Oj, oj, oj!!! Och vilken fest det blev sen!!! Bara hur trevligt som helst!!! Fest
TUSEN, TUSEN TACK FÖR EN HELT FANTASTISK TILLSTÄLLNING!!!  
Jag mådde ju som jag förtjänade dan efter, men det var det helt klart värt!!! Illamående
Trodde festen tog slut vid 2-tiden när de allra flesta gav upp, men så var det INTE!!! Mycket glad
Pappa hämtade mig strax före kl 8 på söndagmorron och då hade jag inte sovit en blund på hela natten!!!
Vilka underbara människor!!! (Alla utom ETT undantag och jag undrar; VARFÖR KAN DU INTE BARA FÖRSVINNA???!!! Jag orkar inte se dig en gång till!!!)
Och DU Mattias, DU är helt underbar!!! Jag hoppas att DU förstår att jag tycker det!!! Rött hjärta
Det blev ju lite tokigt där på morgonen, förlåt för det!!! Generad
Men DU vet varför jag reagerar som jag gör!!! Jag vill juh!!! Våga prova!!!
Jag ångrar att jag inte kunde hålla mig lite mera kall så har jag blivit kvar längre... Men jag fick helt enkelt nog!!!
Varför ska jag tåla hur mycket som helst???!!!
Det finns dock en sak som ändå säger en hel del...
Åh, lilla hjärtat!!! När DU kom efter mig efter mitt SMS så brast ju allt!!! Men det är värt HUR MYCKET SOM HELST FÖR MIG!!
Jag tycker så jäkla mycket om DIG!!!
Rött hjärta
Fan, pappa sa också att han vänt om jag ringt... Men i längden kanske det ändå var bra att jag åkte... Det gjorde kanske att DU fick tänka till lite...???
Förutom den här incidenten på morronkröken så var det en grymt lyckad fest!!! Jag gör mer än gärna om det!!!

Jaha, vad händer nu då???
Måste ju ha ett nytt projekt att se fram emot...
Nån som har nåt förslag...???!!! Glad med tungan ute
Ska i alla fall starta en Våga-prova-Ullis-kampanj... Blinkning
Några anhängare redan kanske...???!!!

Nu ska jag äta lite, ska träna om knappt ett par timmar...
Men jag bjuder på lite bilder från festen här!!! Ler
       


Kommentarer
Heléne

Ja men äntligen :) visst är det irriterande när inget funkar? du verkar ju haft kul iaf, och han me stort H, var d han som fyllde eller? Hur har ni träffas då,tänkte när ni bor så långt i från varann.

2008-05-20 @ 20:55:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0