Nk...

Endel åker till New York (N Y), andra åker till Turkiet... (Hoppas ni har det bra!!!) Själv åkte jag till Nykvarn (Nk)... Mycket glad
Sitter här nu vid en stulen dator (hoppas det inte gör nåt...?!) Blinkning
Ramlade ner för trappan vid 09:00 till mammas framdukade frukost!!! Glad med tungan ute
Det blev lite stressigt igår, därför hann jag inte skriva nåt...
Pappa och jag gav oss iväg efter jobbet, mamma var redan nere i storstan på kurs så hon tog tåget hit...
Vi togs emot av Madde och Magnus och mamma när vi anlände vid 20:30-tiden...
Och Madde, vad du är fin!!! Rött hjärta Ska bli så spännande att se va som finns i den där lilla magen... Ler MYYSIGT!!!

Idag blir det en vända på stan...
Har ju äntligen fått lön igen!!!
Sen ska det bli en löprunda också, det finns ju en bra sväng här!!!

Till sist vill jag säga att det skulle vara grymt mysigt att ha DIG med här!!!
DU skulle passa in som handen passar i handsken och DU skulle trivas som fisken i vattnet!!!
JAG LOVAR!!!


Kommentarer
AnnSo

Fick du svar på vilken låt det var?

2008-05-23 @ 18:22:25
Ullis

Näh.. =( De lyser mä sin frånvaro de där sms:en... ;)

2008-05-24 @ 13:56:47
AnnSo

Måste vara grym radioskugga däruppe ;)

2008-05-24 @ 16:39:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0