NÖJD!!!

Men vilken skiva det blev igår!!! Fest
Lite för mycket av det goda bara... Men är det fest så är det ju!!! Jag tog nog hem 2:a priset i kvällens-mest-berusadadetävlingen... 1:a priset tog MIN NATTGÄST hem... TUR att han gjorde det så jag fick ta hand om honom för annars har han nog inte kommit med hit... Blinkning
Jag längtar som fan till nästa helg så vi får ses igen!!! DU är underbar!!! Lite synd är det allt att inget mera är på g sen, för hur ska jag kunna få träffa DIG sen...???!!!
Trodde jag skulle vara snyggast nästa helg också, men det kommer DU vara!!! Vet inte om jag överlever att se DIG i kostym faktiskt...!!! Glad med tungan ute

Det vankas träning om ett par timmar... Känns välbehövligt!!! Mycket glad

TUSEN, TUSEN TACK FÖR EN KANONKVÄLL IGÅR!!! NI ÄR UNDERBARA ALLIHOP!!! Rött hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0