Såå jäkla typiskt...

Bara för att jag inte räknat med att spela...
Och inte heller hinner vara med och spela så räknade tränarn upp mitt namn i truppen till matchen på lördag... Arg
Jag vill ju inget hellre än att spela i första laget... Så får jag chansen en sån här gång när det inte finns en möjlighet till att jag kan... Ledsen
Jag sa till honom också att jag inte räknat med att få vara med, men han tyckte att min insats mot Bollnäs i förra matchen var så bra så att det inte fanns nåt tvivel om att jag skulle få vara med nu heller... Det var ju bra att jag fick beröm, så blir det såhär... TYPISKT!!! Nu har jag väl försatt alla mina chanser till att få spela i förstalaget... Förvirrad Men då får det väl vara så då!!!

Har gjort ett träningspass på 2 timmar igen... Skönt var det, men ack så jäkla kallt!!! Jag fryser väl ihjäl på lördag i klänning... Hittade skor idag också så nu börjar allt falla på plats!!! Nu återstår endast en bra bh, sen är Ullis redo för en hejdundrande 30-årsfest...!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0