Sitter här...

Och väntar på att få åka till ännu en träning...
Det var ju några dar sen senast vi hade en fotbollsträning!!! Ler

Det är redan onsdag!!!
Och det är full fart mot helgen!!!
Det blir partaj på lördag... 20-års fest ska det bjudas på!!! Tror att det kommer bli grymt skoj!!! Fest 
Jag lovar i alla fall att jag ska göra mitt bästa för att bidraga till god stämning!!!

Var på Harmoni och gjorde en ansiktsbehandling hos Maj igår... Åh, så skönt det är!!!
Och vad snygg jag blev!!! Fick färg på fransar och bryn också... Blinkning
Det är inte slut här för jag ska bli ÄNNU snyggare... Bokade tid för naglar till veckan också!!!
Jag ska ju vara SNYGGAST på festen nästa helg!!! Glad med tungan ute
Saknas bara kläder nu... Jag vet inte vad jag ska ha på mig... Har lagt ner det där med kostym, det är grymt snyggt men det känns som att det är för mycket... Vi får helt enkelt se vad jag hittar på!!!
Ska dra i lite slingor i håret också...
JAG SKA VARA OEMOTSTÅNDLIG!!! Blinkning


Kommentarer
Tessan

Klänning och högklackat röstar ja för :D!

KRAMAR!

2008-05-07 @ 20:01:24
Ullis

Mmm, låter ju bra d... Men d finns en hake där... JA Ä VÄRDELÖS PÅ Å GÅ I HÖGKLACKAT!!! ;P Å än värre blire mä alkohol innanför västen... =D

2008-05-08 @ 08:43:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0