Snart helg!!!

Sköönt!!!
Träning, fotboll, 2 timmar, men lugnt har genomförts ikväll...
Jobba som vanligt imorron...
Funderar på att åka och se en fotbollsmatch imorronkväll... Hmmm, svårt beslut men gör kanske bäst i att hålla mig därifrån...
Lördagmorron så ska jag i alla fall till Delsbo och spela DM-semifinal!!! Det blir kul det!!!
Sen blir det grillfest hos Hanna!!! Jädrar va det ska bli mysit!!! Fest

Ja du, Mattias...
Vad ska vi göra med DIG då...???!!!
Fattar DU att jag undrar vad som är fel???!!!
Varför hör DU inte av DIG???!!!
Det var faktiskt DU som sa att vi skulle höras!!!
Saknar DIG och DINA sms så jäkla mycket!!!
Tänk att få vakna upp bredvid DIG... Det är det bästa jag vet!!!
Jag måste vara världens mest lättlurade och blåögda människa för jag trodde verkligen att jag betydde nåt för DIG ändå, DU har fått mig att känna mig speciell för dig och DU sa ju det själv också... 
Vad var det som hände, var gick det fel???!!!Brustet hjärta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0