STORA DAGEN D!!!

Ja, nu är det liksom dags...!!! Förvånad
Jag har faktiskt sovit gott hela natten!!! Ser inte ut som en panda längre heller... Blinkning
Tänkte göra en morronpromenad nu, men jag struntar i det jag äter frukost istället och tar promenaden senare... Vem vet, det kan bli en löprunda istället då också!!!
Jag har i alla fall lyckats ta bort 3 kg och 6 cm från min kropp inför dagens stora mål!!! Det får jag allt vara nöjd med!!! Det är inte mycket, men alltid något... Mycket glad

Idag blir det bara en runda på stan...
Ska göra 20 min i solariet också...
Sen den där promenaden/löprundan...
Så återstår bara det stora fixandet sen!!! Blinkning

DAGENS STORA GRATTISKRAAAAM GÅR TILL SYDLIGARE BREDDGRADER!!!
LILL-MADDE BLIR JU 30 ÅR HON OCKSÅ!!! Födelsedagstårta

GUMMAN, JAG HOPPAS DU FÅR EN RIKTIG TOPPENDAG!!! Rött hjärta
VI FIRAR SOM FAN TILL HELGEN, DET LOVAR JAG!!! (I alla fall vi som kan... Blinkning)



Kommentarer
millan

Wihooo...lycka till nudå ;)



2008-05-17 @ 11:02:58
URL: http://forell.blogg.se/
Ullis

TAAAACK!!! D behövs!!! ;)

2008-05-17 @ 11:34:10
Heléne

Nu väntar ja på en blogg :) e så nyfiken hur du haft det. Men du e väl kanske i farten än du. Hi hi hi. Själv har man nyss ammat å ska somna om. :) men det e mysigt d å. Hoppas du haft/har kul :)

2008-05-18 @ 04:52:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0