Succé eller inte...???

Skulle inte tro det... Ledsen
Inget fel på skorna...
Men vi var inte bra idag...
Fick stryk med 4-0, alldeles på tok för mycket!!! Jättearg
För egen del så började det så jäkla bra!!! Fick starta matchen... Lagkapten och allt... Gör inte bort mig heller...
Men jag blev utbytt efter 30 minuter och kom aldrig in mer heller... Gråt Och det är ju inget bra betyg egentligen...
Min vana trogen så är det bara att bryta ihop och komma igen... Jag har gjort det förr och vet att jag klarar av det också, inte bara i idrottens värld utan i ALLA LÄGEN!!! Rullande ögon

I don't understand...
How could YOU forget...
What we had...???!!!
It's so wrong...

And YOUR heart...
YOUR heart went missing...
And I don't know where to find it...
I don't know where it is...
I don't know where YOUR heart went...
It was here just the other day...
I'm gonna call the police, the investigator, the heartinvestigator...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0