08:39...

PUMPEN ÄR BOKAD OCH KLAR!!! =D
HÄRLIGT!!! Nu kan jag ladda hela dan!!! Tjohoooo!!!
Har lite träningsvärk i rumpan och höfterna idag efter kickarna igår...
Och imorron kommer det vara ännu värre!!! =)

Tvättade lite igår också, sängkläder till och med så de ska jag stryka ikväll...
Skulle vilja ha nytt täcke och nya kuddar... Hörde att min bästis hade fått sitt nya täcke, nån som vill sponsra mig också...?! ;)
Ska göra ett besök på Jysk efter jobbet idag!!!

Vilket härligt uppvaknande jag hade imorse då... =)
Efter några snoozningar så ringde telefonen och i den andra änden var Ingela som kvittrade som en lärka redan på morronen...
Skulle vilja vara som du!!! =) DU ÄR TOPPEN!!! ♥


Kommentarer
Emelie

Haha, ja ibland har man tur :)Ingela är en pingla håller med! Vet du vad, vi ses på pumpen! :) Kan vi trissa varann lite :P Kraam

2008-11-05 @ 12:12:28
ingela

Tycker om dig jag me!! (Emelie oxå förståss!)

2008-11-05 @ 22:25:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0