Aaaaah!!!

Har länge haft känslan att vilja skrika rakt ut så jag gjorde det nu!!!
Skulle vilja ha tillbaka den där bra känslan i magen igen... Kan jag få det, tack??!!! =)
Boxen var verkligen behövlig... En och annan bra smäll delades ut!!! Där fick de så de teg, eller hur Eva???!!! ;P
Bra jobbat och STORT TACK FÖR PRATSTUNDEN!!! Vi behöver såna lite nu och då du... =)

Imorron väntar pump med Mia!!! Tjohooo!!! =D
Först blir det en sväng till Bollnäs... Måste kolla doppresent... Fanns ju inte här...!!! =(

Nu, snart - Brothers & Sisters och sen sängen...

Har skött om mig länge nog nu tycker jag... ;)
Hallååå???



Kommentarer
Heléne

Hej å tack :) det va längesen nu..men man har ingen tid över liksom..ja det ska verkligen bli skit kul att börja jobba igen..men det blir ju en riktig mjukstart :) alltid något. Nej ens liv har verkligen förändrats..både positivt och negativt tyvärr.. Och ja hoppas innerligt att motivationen kommer tillbaka strax för det här e inte bra! Man blir ju deprimerad till slut.. Du ligger ju i stenhårt du ju :) har sett att det hänt en del för dej oxå,sett bilder på facebook :) kul! Härligt jobbat! Det e kul när det går bra. Nej ja måste oxå sova nu,ska upp tidigt till tandläkaren :( Usch! Tack för lite pepp förresten gonatt

2008-11-18 @ 23:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0